Sentetik Kompresör Yağı [ZIRVE YSA 32/100]
5/5

SKU 802015

Kategori Madeni Yağlar

Sentetik Kompresör Yağı

ZIRVE YSA 32/100

Sentetik Bazlı Kompresör Yağı, vidalı, paletli tip kompresörler için geliştirilmiş yüksek kaliteli, sentetik esaslı kompresör yağlarıdır. Üstün performanslı katıkları, yüksek kalitede baz yağları ile önde gelen kompresör üreticilerinin şartnamelerini fazlası ile karşılar.
Ambalaj: 20 L, 200 L, 1000 L
Teslim Tarihi: 1-3 Hafta

Sentetik Kompresör Yağı Avantajları

Sentetik kompresör yağı sayesinde hareketli parçaların soğutma ve yağlama işlemleri kolay bir şekilde tamamlanabiliyor. Kompresör yağı kullanarak makinaların verim ve performanslarını büyük ölçüde arttırabilirsiniz. Ayrıca yapısında çinko bulundurmadığı için de tortu oluşumunu önleyebilme özelliğine sahiptir. Oksidasyon stabilitesi sayesinde sentetik kompresör yağı, zor şartlarda bile etki süresini arttırabiliyor.

Çinko içermeyen teknolojisi ile tortu oluşumunu önler.

Üstün nitelikli oksidasyon stabilitesi sayesinde zor şartlarda dahi servis süresini artırır.

Düşük buharlaşma seviyesi özelliği sayesinde yağ eksilmesini minimuma indirir.

Sentetik Kompresör Yağı Özellikleri

Sentetik Kompresör Yağı Kullanım Alanları

Her türlü vidalı ve paletli tip kompresörlerin yağlanmasında ve soğutmasında kullanılmak üzere geliştirilmiştir.
Kompresörlerde kullanılan sızdırmazlık elemanları ile uyumludur.
Yapısı sayesinde korozyon ve aşınmayı engellemek için birçok sektörde kullanılır.
Üretim makinalarının devamlılık sağlayabilmesi için maksimum performans gösterir.

Hangi Sektörler
Tercih Etmeli?

Gıda ve İlaç
Yakında
Yakında

Aklınızdaki tüm sorular için bize ulaşabilirsiniz

BU
ÜRÜNLERDE
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR

Metal İşleme Yağları

Saf Kesme Yağı

Sentetik Kompresör Yağı Teknik Data

ANALİZLER 32 46 68 100
Baz Yağ Mineral + SHC Mineral + SHC Mineral + SHC Mineral + SHC
Renk - Görünüm Uçuk Sarı Berrak Uçuk Sarı Berrak Uçuk Sarı Berrak Uçuk Sarı Berrak
Yoğunluk, ASTM D 1298, [g/cm³], 20°C, yaklaşık. 0,83 0,83 0,84 0,84
Kinematik Viskozite (ASTM D445 - 100 °C) 5,8 7,3 9,8 13,1
Kinematik Viskozite (ASTM D445 - 40 °C) 32 46 68 100
Viskozite indeksi, ASTM D 2270 115 115 115 115
Akma noktası, ASTM D 97, [°C] ≤ -30 ≤ -30 ≤ -28 ≤ -25
Parlama noktası, DIN EN ISO 2592, [°C] ≥ 230 ≥ 240 ≥ 240 ≥ 240
Bakırdaki korozyon, ASTM D130 (3 saat 100°C) 1 A 1 A 1 A 1 A
Köpürme eğilimi, seq. I, II, III, ASTM-D 892, [ml] < 50/50/50 < 50/50/50 < 50/50/50 < 50/50/50

Sentetik Kompresör Yağı Sıkça Sorulan Sorular

Sentetik yağ, yapay olarak yapılmış kimyasal bileşiklerden oluşan bir yağlayıcıdır; bu bileşikler, petrol moleküllerinin parçalanması ve ardından yeniden oluşturulmasıyla yapılır. Mikroskop altında, bir damla sentetik yağ, hemen hemen aynı boyut ve yapıdaki milyonlarca molekülü gösterir. Tersine, mineral veya geleneksel yağ, rafine ham petrol kullanılarak yapılır. Tam sentetik yağlar , sentetik bir baz stok kullanır, petrol kullanılmadan molekül molekül benzersiz bir şekilde tasarlanmıştır ve yağın bozulmasına yardımcı olacak katkı maddeleri içerir. Sentetik bir karışım , geleneksel motor yağı ve sentetik baz yağların bir karışımıdır. Geleneksel mineral yağa sentetik baz yağın eklenmesi, geleneksel yağı tek başına kullanmaktan biraz daha fazla koruma sağlar. Belirgin şekilde farklı özelliklere ve uygulamalara sahip çok sayıda sentetik türü vardır. Bununla birlikte, otomotiv servisinde kullanılan sentetiklerin çoğu polialfaolefinlerdir (PAO). Basit olması için, bu makaledeki sentetik yağlara yapılan birincil referans, PAO’larla ilgili olacaktır.
Yıllar boyunca sentetik yağı geleneksel mineral yağla karşılaştıran çok sayıda çalışma yapılmıştır. En önemlisi, Amerikan Otomobil Derneği (AAA), geleneksel olarak pazarlanan motor yağları ile tam sentetik olarak pazarlanan motor yağları arasındaki farkları incelemek için American Society for Testing and Materials (ASTM) standardize test yöntemlerini kullanan sertifikalı laboratuvarlar kullanmıştır. Geleneksel yağ çoğu durumda arabanızın motorunu yeterince yağlasa da onu kullanmanın bazı olası dezavantajları vardır. Bu dezavantajlar, aşırı düşük sıcaklıklarda marjinal akışkanlık, termal ve oksidatif kararlılık (yüksek sıcaklıklarda uzun süreli kimyasal kararlılık) ve yüksek motor yükleri ve sıcaklıklarında viskozite koruması (aşınma ve sürtünmeye karşı) gibi çeşitli faktörlere bağlı olarak fark edilebilir veya fark edilmeyebilir.
Sentetik veya sentetik karışımların fiyatı söz konusu olduğunda, her zaman siyah beyaz değildir. Mineral yağ aracınızın ekipmanınız için yeterli yağlama sağlarken, sentetik yağ daha kaliteli, daha rafine baz yağlar kullanarak motorunuzu daha iyi korur. Birinci sınıf yağlamaya yatırım yapmak, kompresörünüzün ömrünü biraz uzatabilir. Bu kavramın bazı istisnaları olduğu söylenmelidir. Özellikle bir tanesi, bir ekipmanın normal kullanım ömrü sona ermeden çok önce en kötü durum senaryolarına maruz bırakmaktır. En kötü durum senaryoları arasında aşırı sıcaklıklar, zamanında yağ değiştirmeyi unutmak, ağır yükler, sık sık soğuk çalıştırma, sık kısa işe gidiş gelişler, bozuk motor soğutması vb. yer alır.
Yüksek performanslı kompresörlerde performans ve güvenilirlik beklentisi gibi, yatırımın yüksek olduğu birçok üst düzey yağlama performansı beklentileri vardır. Sentetikler doğal olarak daha yüksek viskozite indeksine sahiptir. Bu, normal başlatma ve çalışma koşulları sırasında sıcaklık değiştikçe viskozitenin daha az (daha kararlı) değiştiği anlamına gelir. Viskozite, birbirine karşı kayan veya dönen metal yüzeyler arasındaki film kalınlığını veya boşluğu oluşturan yağlayıcıların önemli bir özelliğidir. Bu film kalınlığı olmadan aşırı sürtünme ve aşınma meydana gelir. Aşırı düşük sıcaklıklarda, madeni yağların (sentetiklere kıyasla) o kadar kalın (yüksek viskoziteli) hale gelmesi, yağın pompalanamayacak veya kompresör içinde etkin bir şekilde dolaşamayacağı kadar olasıdır. Yağ sirkülasyonunun olmaması, yağlayıcının aç kalmasına ve ekipman arızasına neden olabilir. Sentetik kompresör yağları genellikle mineral yağlardan daha az uçucudur. Bu, atmosferik kirliliğe neden olan motorun egzoz akımına daha az yağ kaybı olduğu anlamına gelir. Bu aynı zamanda yağ değişimleri arasında daha az makyaj yağı ihtiyacı anlamına da gelebilir.

İletişim Formu

KULLANIM SINIFI
Kompresör
BAZ YAĞ
SHC
VİSKOZİTE
32, 46, 68, 100

%100 YERLİ ÜRÜN
GARANTİSİ

TÜM SİPARİŞLERDE
ÜCRETSİZ SEVKİYAT

YERİNDE SORUN
TESPİTİ

TEKNİK
DANIŞMANLIK

5/5

SKU 802015

Kategori Madeni Yağlar

Sentetik Kompresör Yağı

ZIRVE YSA 32/100

KULLANIM SINIFI
Kompresör

BAZ YAĞ
SHC

VİSKOZİTE
32, 46, 68, 100

Ambalaj:
20 L, 200 L, 1000 L
Teslim Tarihi:
1-3 Hafta

Sentetik Kompresör Yağı Avantajları

Sentetik kompresör yağı sayesinde hareketli parçaların soğutma ve yağlama işlemleri kolay bir şekilde tamamlanabiliyor. Kompresör yağı kullanarak makinaların verim ve performanslarını büyük ölçüde arttırabilirsiniz. Ayrıca yapısında çinko bulundurmadığı için de tortu oluşumunu önleyebilme özelliğine sahiptir. Oksidasyon stabilitesi sayesinde sentetik kompresör yağı, zor şartlarda bile etki süresini arttırabiliyor.

Çinko içermeyen teknolojisi ile tortu oluşumunu önler.

Üstün nitelikli oksidasyon stabilitesi sayesinde zor şartlarda dahi servis süresini artırır.

Düşük buharlaşma seviyesi özelliği sayesinde yağ eksilmesini minimuma indirir.

Sentetik Kompresör Yağı Özellikleri

Sentetik Kompresör Yağı Kullanım Alanları

Her türlü vidalı ve paletli tip kompresörlerin yağlanmasında ve soğutmasında kullanılmak üzere geliştirilmiştir.
Kompresörlerde kullanılan sızdırmazlık elemanları ile uyumludur.
Yapısı sayesinde korozyon ve aşınmayı engellemek için birçok sektörde kullanılır.
Üretim makinalarının devamlılık sağlayabilmesi için maksimum performans gösterir.

Hangi Sektörler
Tercih Etmeli?

Gıda ve İlaç
Yakında

Aklınızdaki tüm sorular için bize ulaşabilirsiniz

BU ÜRÜNLERDE
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Sentetik Dişli Yağı

Mineral Hidrolik Yağı

Texture İplik Yağı

Yüksek Sıcaklık Zincir Yağı

Sentetik Kompresör Yağı Teknik Data

ANALİZLER 32 46 68 100
Baz Yağ Mineral + SHC Mineral + SHC Mineral + SHC Mineral + SHC
Renk - Görünüm Uçuk Sarı Berrak Uçuk Sarı Berrak Uçuk Sarı Berrak Uçuk Sarı Berrak
Yoğunluk, ASTM D 1298, [g/cm³], 20°C, yaklaşık. 0,83 0,83 0,84 0,84
Kinematik Viskozite (ASTM D445 - 100 °C) 5,8 7,3 9,8 13,1
Kinematik Viskozite (ASTM D445 - 40 °C) 32 46 68 100
Viskozite indeksi, ASTM D 2270 115 115 115 115
Akma noktası, ASTM D 97, [°C] ≤ -30 ≤ -30 ≤ -28 ≤ -25
Parlama noktası, DIN EN ISO 2592, [°C] ≥ 230 ≥ 240 ≥ 240 ≥ 240
Bakırdaki korozyon, ASTM D130 (3 saat 100°C) 1 A 1 A 1 A 1 A
Köpürme eğilimi, seq. I, II, III, ASTM-D 892, [ml] < 50/50/50 < 50/50/50 < 50/50/50 < 50/50/50

Sentetik Kompresör Yağı Sıkça Sorulan Sorular

Sentetik yağ, yapay olarak yapılmış kimyasal bileşiklerden oluşan bir yağlayıcıdır; bu bileşikler, petrol moleküllerinin parçalanması ve ardından yeniden oluşturulmasıyla yapılır. Mikroskop altında, bir damla sentetik yağ, hemen hemen aynı boyut ve yapıdaki milyonlarca molekülü gösterir. Tersine, mineral veya geleneksel yağ, rafine ham petrol kullanılarak yapılır. Tam sentetik yağlar , sentetik bir baz stok kullanır, petrol kullanılmadan molekül molekül benzersiz bir şekilde tasarlanmıştır ve yağın bozulmasına yardımcı olacak katkı maddeleri içerir. Sentetik bir karışım , geleneksel motor yağı ve sentetik baz yağların bir karışımıdır. Geleneksel mineral yağa sentetik baz yağın eklenmesi, geleneksel yağı tek başına kullanmaktan biraz daha fazla koruma sağlar. Belirgin şekilde farklı özelliklere ve uygulamalara sahip çok sayıda sentetik türü vardır. Bununla birlikte, otomotiv servisinde kullanılan sentetiklerin çoğu polialfaolefinlerdir (PAO). Basit olması için, bu makaledeki sentetik yağlara yapılan birincil referans, PAO’larla ilgili olacaktır.
Yıllar boyunca sentetik yağı geleneksel mineral yağla karşılaştıran çok sayıda çalışma yapılmıştır. En önemlisi, Amerikan Otomobil Derneği (AAA), geleneksel olarak pazarlanan motor yağları ile tam sentetik olarak pazarlanan motor yağları arasındaki farkları incelemek için American Society for Testing and Materials (ASTM) standardize test yöntemlerini kullanan sertifikalı laboratuvarlar kullanmıştır. Geleneksel yağ çoğu durumda arabanızın motorunu yeterince yağlasa da onu kullanmanın bazı olası dezavantajları vardır. Bu dezavantajlar, aşırı düşük sıcaklıklarda marjinal akışkanlık, termal ve oksidatif kararlılık (yüksek sıcaklıklarda uzun süreli kimyasal kararlılık) ve yüksek motor yükleri ve sıcaklıklarında viskozite koruması (aşınma ve sürtünmeye karşı) gibi çeşitli faktörlere bağlı olarak fark edilebilir veya fark edilmeyebilir.
Sentetik veya sentetik karışımların fiyatı söz konusu olduğunda, her zaman siyah beyaz değildir. Mineral yağ aracınızın ekipmanınız için yeterli yağlama sağlarken, sentetik yağ daha kaliteli, daha rafine baz yağlar kullanarak motorunuzu daha iyi korur. Birinci sınıf yağlamaya yatırım yapmak, kompresörünüzün ömrünü biraz uzatabilir. Bu kavramın bazı istisnaları olduğu söylenmelidir. Özellikle bir tanesi, bir ekipmanın normal kullanım ömrü sona ermeden çok önce en kötü durum senaryolarına maruz bırakmaktır. En kötü durum senaryoları arasında aşırı sıcaklıklar, zamanında yağ değiştirmeyi unutmak, ağır yükler, sık sık soğuk çalıştırma, sık kısa işe gidiş gelişler, bozuk motor soğutması vb. yer alır.
Yüksek performanslı kompresörlerde performans ve güvenilirlik beklentisi gibi, yatırımın yüksek olduğu birçok üst düzey yağlama performansı beklentileri vardır. Sentetikler doğal olarak daha yüksek viskozite indeksine sahiptir. Bu, normal başlatma ve çalışma koşulları sırasında sıcaklık değiştikçe viskozitenin daha az (daha kararlı) değiştiği anlamına gelir. Viskozite, birbirine karşı kayan veya dönen metal yüzeyler arasındaki film kalınlığını veya boşluğu oluşturan yağlayıcıların önemli bir özelliğidir. Bu film kalınlığı olmadan aşırı sürtünme ve aşınma meydana gelir. Aşırı düşük sıcaklıklarda, madeni yağların (sentetiklere kıyasla) o kadar kalın (yüksek viskoziteli) hale gelmesi, yağın pompalanamayacak veya kompresör içinde etkin bir şekilde dolaşamayacağı kadar olasıdır. Yağ sirkülasyonunun olmaması, yağlayıcının aç kalmasına ve ekipman arızasına neden olabilir. Sentetik kompresör yağları genellikle mineral yağlardan daha az uçucudur. Bu, atmosferik kirliliğe neden olan motorun egzoz akımına daha az yağ kaybı olduğu anlamına gelir. Bu aynı zamanda yağ değişimleri arasında daha az makyaj yağı ihtiyacı anlamına da gelebilir.

İletişim Formu