fbpx

Karşılaştır

Favorilerim

TEKLİF SEPETİM

Ürün Ara

Karşılaştır

Favorilerim

SEPETİM

Stok kodu: 110310 Kategoriler:

Sentetik Rulman Gresi [CORFIN PE 461]

Yüksek sıcaklık sentetik rulman gresi, yüksek kaliteye sahip sentetik hidrokarbon baz yağ ve poliüre kalınlaştırıcılardan formüle edilmiştir. Aşırı yüksek sıcaklıklarda üstün performans gösteren ve ağır koşullar için uygun bir grestir.

Temizle

%100 Yerli Ürün
Garantisi

Tüm Siparişlerde
Ücretsiz Kargo

Teknik
Danışmanlık

Sentetik Rulman Gresi [CORFIN PE 461]

Stok kodu: 110310 Kategoriler:

Yüksek sıcaklık sentetik rulman gresi, yüksek kaliteye sahip sentetik hidrokarbon baz yağ ve poliüre kalınlaştırıcılardan formüle edilmiştir. Aşırı yüksek sıcaklıklarda üstün performans gösteren ve ağır koşullar için uygun bir grestir.

Temizle

%100 Yerli Ürün

Ücretsiz Kargo

Teknik
Danışmanlık

EK BİLGİLER

Ambalaj

1 KG, 18 KG, 180 KG

Baz Yağ

SHC

Çalışma Sıcaklığı

-30, 200

Kalınlaştırıcı

Poliüre

NLGI

1, 2

NSF

Hayır

Sektör

Ağaç – Kağıt, Çimento, Demir – Çelik, Otomotiv

Viskozite

400

Corfin Pe 416 gresin üretiminde kullanılan tüm bileşenler, geniş bir sıcaklık aralığında çalışmasına ve sürekli olarak yağlama yapmasına imkân vermektedir. Baz yağ viskozitesinin yüksek olması sayesinde aşırı yükler altında dahi kusursuz koruma sağlamaktadır.

SENTETİK RULMAK GRESİ NEDİR ?

Sentetik rulman gresi, yataklar gibi dönen makine bileşenleri için geleneksel olarak en yaygın kullanılan yağlayıcı olmuştur. Esas olarak bir yağlama maddesi ve bir koyulaştırıcıdan oluşur. Koyulaştırıcı kayganlaştırıcıyı kafes benzeri liflerin arasında tutarak yağlama bileşeni için bir taşıyıcı görevi görür.

Makinelerin çalışması sırasında sıcaklıklar gittikçe artar ve sonucunda yağ gresten sızarak yatakların içerisindeki yüzeyleri yağlar. Geleneksel petrol bazlı ve sentetik gresler, lityum veya kalsiyum gibi metalik maddelerden üretilen kalınlaştırıcılar kullanır. Katkı maddeleri ile formüle edilmelerinin başlıca nedeni, aşırı basınçları, aşırı titreşimi veya diğer tüm zorlu gereksinimleri karşılamaktır.

Geleneksel sentetik gres ile Corfin Pe 416 sentetik rulman gresi arasındaki fark, yağlama maddelerinin kalitesinde bulunabilir. Geleneksel greslerde mineral yağ gibi petrol bazlı ürünler kullanılır. Corfin marka gres ise sentetik hidrokarbon baz yağı ve poliüre kalınlaştırıcılar kullanılarak formüle edilmiştir. Sonuç olarak aşırı sıcaklıklara dayanabilir ve yağlama etkinliğini geleneksel greslerden daha iyi koruyabilirler.

SENTETİK RULMAK GRESİ KULLANIMININ AVANTAJLARI

Geleneksel petrol bazlı gresler yüksek sıcaklıklarda yumuşayarak yağ sızıntısına neden olabilir. Geleneksel gresler için üst sıcaklık sınırı yaklaşık 285 ° F’dir (140 ° C). Bununla birlikte, Corfin Pe 416 sentetik rulman gresi bu koşullarda daha iyi mekanik stabilite sergiler. Sonuç olarak, geleneksel olarak otomotiv motorunda ve diğer otomotiv uygulamalarında kullanılırlar.

Sentetik gresler aynı zamanda düşük sıcaklıklı, düşük torklu uygulamalarda performans göstererek zıt uçta da mükemmeldir. Tipik bir örnek, düşük sıcaklıklarda bile sorunsuz bir şekilde dönmesi gereken tekerlek rulmanlarıdır . Bunun aksine, geleneksel gresler sertleşebilir ve düşük sıcaklıklarda etkisini kaybedebilir.

Bu özellikle başlangıçta ve hafif yükler altında rulman yuvarlanma elemanlarının dönmesini önleyebilir. Aynı şekilde takım tezgâhı milleri, endüstriyel fanlar ve diğer yüksek hızlı uygulamalar genellikle yüksek hızlarda standart greslerden daha sessiz çalışan sentetik rulman gresi gerektirir.

Sıcaklık ve performans özelliklerinden dolayı, sentetik gresler genellikle dış mekan koşullarında çalışan ekipmanlarda kullanılır. Ayrıca aşırı neme maruz kalmaya dayanacak şekilde özel olarak formüle edilebilirler.

Sonuç olarak, sentetik rulman gresi motorları, tekerlekleri, zincirleri, vinçleri ve salınımlı ekipmanları çeşitli sürüşlerde yeniden yağlamak için kullanılırlar. Sentetikler ayrıca inşaat ve madencilik uygulamalarında artan bir kullanım alanı bulunmaktadır.

YÜKSEK SICAKLIK SENTETİK RULMAN GRESİ ÖZELLİKLERİ

YÜKSEK SICAKLIK SENTETİK RULMAK GRESİ KULLANIM ALANLARI

YÜKSEK SICAKLIK SENTETİK RULMAN GRESİ TEKNİK DATA

YÜKSEK SICAKLIK SENTETİK RULMAN GRESİ ANALİZLERİ STANDART BİRİM SONUÇ
Renk Bej
Görünüş Homojen
Kalınlaştırıcı Poliüre
Baz Yağ SHC
Baz Yağ Viskozitesi (cst) 40 °C ASTM D445 cst 400
Çalışma Sıcaklık Aralığı °C -30 / 200
NLGI Sınıfı 1/2
Penetrasyon ASTM D217 mm/10 280-310
Damlama Noktası ASTM D2265 °C >230
Yağdan Ayrışma (% ağırlık) 30 saat / 150 °C ASTM D1742 %wt %6,00
Yağdan Ayrışma (% ağırlık) 7 gün / 40 °C IP 121 %wt 1,50
Dört Bilya Aşınma Testi 1 saat / 75 °C – 400 N ASTM D2266 mm 0,5
Pas Testi ASTM D1743 Geçer

ÜRÜN AÇIKLAMASI

Corfin Pe 416 gresin üretiminde kullanılan tüm bileşenler, geniş bir sıcaklık aralığında çalışmasına ve sürekli olarak yağlama yapmasına imkân vermektedir. Baz yağ viskozitesinin yüksek olması sayesinde aşırı yükler altında dahi kusursuz koruma sağlamaktadır.

SENTETİK RULMAK GRESİ NEDİR ?

Sentetik rulman gresi, yataklar gibi dönen makine bileşenleri için geleneksel olarak en yaygın kullanılan yağlayıcı olmuştur. Esas olarak bir yağlama maddesi ve bir koyulaştırıcıdan oluşur. Koyulaştırıcı kayganlaştırıcıyı kafes benzeri liflerin arasında tutarak yağlama bileşeni için bir taşıyıcı görevi görür.

Makinelerin çalışması sırasında sıcaklıklar gittikçe artar ve sonucunda yağ gresten sızarak yatakların içerisindeki yüzeyleri yağlar. Geleneksel petrol bazlı ve sentetik gresler, lityum veya kalsiyum gibi metalik maddelerden üretilen kalınlaştırıcılar kullanır. Katkı maddeleri ile formüle edilmelerinin başlıca nedeni, aşırı basınçları, aşırı titreşimi veya diğer tüm zorlu gereksinimleri karşılamaktır.

Geleneksel sentetik gres ile Corfin Pe 416 sentetik rulman gresi arasındaki fark, yağlama maddelerinin kalitesinde bulunabilir. Geleneksel greslerde mineral yağ gibi petrol bazlı ürünler kullanılır. Corfin marka gres ise sentetik hidrokarbon baz yağı ve poliüre kalınlaştırıcılar kullanılarak formüle edilmiştir. Sonuç olarak aşırı sıcaklıklara dayanabilir ve yağlama etkinliğini geleneksel greslerden daha iyi koruyabilirler.

SENTETİK RULMAK GRESİ KULLANIMININ AVANTAJLARI

Geleneksel petrol bazlı gresler yüksek sıcaklıklarda yumuşayarak yağ sızıntısına neden olabilir. Geleneksel gresler için üst sıcaklık sınırı yaklaşık 285 ° F’dir (140 ° C). Bununla birlikte, Corfin Pe 416 sentetik rulman gresi bu koşullarda daha iyi mekanik stabilite sergiler. Sonuç olarak, geleneksel olarak otomotiv motorunda ve diğer otomotiv uygulamalarında kullanılırlar.

Sentetik gresler aynı zamanda düşük sıcaklıklı, düşük torklu uygulamalarda performans göstererek zıt uçta da mükemmeldir. Tipik bir örnek, düşük sıcaklıklarda bile sorunsuz bir şekilde dönmesi gereken tekerlek rulmanlarıdır . Bunun aksine, geleneksel gresler sertleşebilir ve düşük sıcaklıklarda etkisini kaybedebilir.

Bu özellikle başlangıçta ve hafif yükler altında rulman yuvarlanma elemanlarının dönmesini önleyebilir. Aynı şekilde takım tezgâhı milleri, endüstriyel fanlar ve diğer yüksek hızlı uygulamalar genellikle yüksek hızlarda standart greslerden daha sessiz çalışan sentetik rulman gresi gerektirir.

Sıcaklık ve performans özelliklerinden dolayı, sentetik gresler genellikle dış mekan koşullarında çalışan ekipmanlarda kullanılır. Ayrıca aşırı neme maruz kalmaya dayanacak şekilde özel olarak formüle edilebilirler.

Sonuç olarak, sentetik rulman gresi motorları, tekerlekleri, zincirleri, vinçleri ve salınımlı ekipmanları çeşitli sürüşlerde yeniden yağlamak için kullanılırlar. Sentetikler ayrıca inşaat ve madencilik uygulamalarında artan bir kullanım alanı bulunmaktadır.

YÜKSEK SICAKLIK SENTETİK RULMAN GRESİ ÖZELLİKLERİ

YÜKSEK SICAKLIK SENTETİK RULMAK GRESİ KULLANIM ALANLARI

YÜKSEK SICAKLIK SENTETİK RULMAN GRESİ TEKNİK DATA

YÜKSEK SICAKLIK SENTETİK RULMAN GRESİ ANALİZLERİ STANDART BİRİM SONUÇ
Renk Bej
Görünüş Homojen
Kalınlaştırıcı Poliüre
Baz Yağ SHC
Baz Yağ Viskozitesi (cst) 40 °C ASTM D445 cst 400
Çalışma Sıcaklık Aralığı °C -30 / 200
NLGI Sınıfı 1/2
Penetrasyon ASTM D217 mm/10 280-310
Damlama Noktası ASTM D2265 °C >230
Yağdan Ayrışma (% ağırlık) 30 saat / 150 °C ASTM D1742 %wt %6,00
Yağdan Ayrışma (% ağırlık) 7 gün / 40 °C IP 121 %wt 1,50
Dört Bilya Aşınma Testi 1 saat / 75 °C – 400 N ASTM D2266 mm 0,5
Pas Testi ASTM D1743 Geçer

ÜRÜN İNCELEMELERİ